مواد شوینده چگونه آلودگی را پاک می‌کنند؟

بطور کلی مواد شوینده از دو بخش تشکیل شده اند یک بخش هیدروفیل که آب را به خود جذب می کند و بخش دیگر، بخش هیدروفوب که چربی ها را به خود جذب می کند. زمانی که این شوینده ها در تماس با جسم آلوده قرار می گیرند چربی ها به سمت بخش های هیدروفوب، و آب به سمت بخش های هیدروفیل جذب شده و آلودگی را از جسم پاک می کنند.

چگونه شوینده صنعتی مناسب را انتخاب کنیم؟

برای شستشوی کامل آلودگی، انتخاب یک ماده شوینده مناسب بسیار حائز اهمیت است. سعی کنید قدرت شوینده را متناسب با میزان آلودگی انتخاب کنید، تا در رفع آلودگی و استفاده دوباره از مواد شوینده دچار مشکل نشوید. در استفاده از شوینده ها باید میزان اثر گذاری (زمان) شوینده های صنعتی بر آلودگی کافی باشد تا شاهد عملکرد مناسب شوینده های صنعتی باشید.

شوینده های صنعتی بهترند یا سنتی؟

نکته ای که در اینجا مطرح می شود این است که آلودگی های امروزی و پدید آمدن صنایع و تکنولوژی های مختلف در دنیای امروز، نیاز به مواد و شوینده های مناسب خود دارند و قابل قیاس با روش های نظافت قدیمی نمی باشند. به منظور کاهش در هزینه ها، افزایش سرعت عملیات در مقایسه با روش های قدیمی و ارتقا کیفیت نظافتیف انتخاب ماده شوینده ایی مناسب با نیاز های نظافتی، انتخاب عاقلانه تر و هوشمندانه تری به نظر می رسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *